På vegne av utstillingskomiteen og styret i Norsk Retrieverklubb avd. Bergen ønsker vi å rette en stor takk til alle utstillere som stilte med flotte hunder og godt humør gjennom helgen.
Det er alltid like hyggelig å samle så mange retriever-entusiaster, og vi setter stor pris på innsatsen, stemningen og fellesskapet dere bidrar til – både i og rundt ringen.
En ekstra stor takk til dommerne våre, Rune Tyvold og Tina Illukka, som bidro med sin kunnskap, erfaring og gode humør gjennom hele dagen.
Vi ønsker også å rette en varm takk til alle de frivillige som stilte opp og gjorde en fantastisk innsats før, under og etter arrangementet. Uten dere hadde det ikke vært mulig å gjennomføre en utstillingsdag!
Vi håper alle har hatt en fin dag på Rong – vi gleder oss allerede til neste gang!
En ekstra stor takk til våre flotte sponsorer:
Collagen for hund, Bergen Smådyrklinikk , Fjordline, qcorean cosmetics, Evidensia, Evidensia Sandviken Dyreklinikk, Minde dyreklinikk, Anicura sør, dyreklinikken Tertnes, Kennel Golden Agapi, Buddy, Hundens butikk, Hööks Hestesport Bergen, Direkte zoo, Kiwi Rong, rituals vestkanten, Pixels collars og Vom.
