Norsk Retrieverklubb

Har hunden din oppnådd championat?

Vi vil hylle deg og gi en påskjønnelse! Meld det inn til avdelingen – oppnådde championater hedres og får en påskjønnelse i forbindelse med årsmøtet neste år.

Vi vil gi deg en oppmerksomhet

Vi vet at våre medlemmer er utrolig aktive og dyktige. For å anerkjenne den fantastiske innsatsen dere legger ned i trening og konkurranser, har styret i avdelingen besluttet å gi en velfortjent oppmerksomhet til alle medlemmer som oppnår et offisielt championat med hunden sin. Dette er vår måte å si gratulerer på, samtidig som vi håper det inspirerer til enda mer aktivitet i avdelingen. Har du nylig blitt champion? Les videre for å se hvordan du melder inn resultatet ditt!

Slik gjør du

Avdelingen har en side for «Heder og ære» der vi ønsker å løfte fram prestasjoner blant avdelingens medlemmer. Her registrerer og sender du også inn ditt/dine oppnådde championater:

Registrer oppnådd championat her (husk også å sende inn bilde).
Gjelder for offisielle championater oppnådd i 2025.

NB! Du må være medlem i avdeling Midt-Hedmark per 31. desember 2025 (det året din hund oppnår championatet).

Se også championatregler (nkk.no)