Utstilling på Sunnmøre 2026..!
Merk datoen, sett gjerne av helga og rett snuten mot Sunnmøre siste helga i juni!
For 27. og 28. juni 2026 arrangera NRK avd Sunnmøre dobbel-utstilling for retrieverane på Settegjerde stadion i Sykkylven ved Ålesund.
Vi har vore så heldig å fått tak i eit par gode svenske dommera, Joakim Ohlsson og Hans Rosenberg.
Vi gler oss til ei super helg på Sunnmøre og håpe mange vil ta turen og dele av si tid saman med oss!
Lørdag 27.juni: Golden og Labrador: Joakim Ohlsson (S)
Flat, Toller, Chesapeake og Curly: Hans Rosenberg (S)
Søndag 28.juni: Golden og Labrador: Hans Rosenberg (S)
Flat, Toller, Chesapeake og Curly: Joakim Ohlsson (S)

I 2021 hardde vi alle 6 retrieverane med og det håpa vi får til igjen i år!
Her frå BIS-finalen med dommar Jan Roger Sauge…