Norsk Retrieverklubb

Innkalling til Årsmøte

Eit år går fort og vi har no runda enda eit år og vi er kome til den tida at årsmøtet nærma seg igjen.
Norsk Retrieverklubb avd Sunnmøre skal avhalde sitt Årsmøte for 2025 på Borgund vgs. onsdag 11. februar kl. 19.00.

Årsmøtet i år er nesten ein månad tidligare enn før – dette grunna NKK sitt RS er flytta fram og dermed også Retrieverklubben sitt GF.

 

Vi minner om at årsmøte er det høgste organet i avdelinga og det er det viktigste møtet for avdelinga der styret velgjast og avdelingas gamle styre informerer om året som har gått.

 

Vi håper å sjå både ny og gamle medlemmer!!

 

Her finn de ÅRSMØTEPAPIRER for 2025!